سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عاشق خدا

توجه کنید ارتباط والدین با معلم در موفقیت دانش آموزان بینهایت تاثیر گذار است . معلم و والدین باید در کنار هم به پیشرفت کودک کمک کنند ، در دوری از دیگری از وی بدگویی نکنند ، سعی کنن با هم در تماس باشند و در موارد مهم با هم مشورت کنند .

ارتباط والدین با معلم

ارتباط والدین با معلم

ارتباط والدین با معلم در پیشرفت دانش آموزان نقش بسیار مهمی دارد و باید به آن توجه کافی شود . والدین و معلم در کنار هم می توانند موجب پیشرفت کودک شوند . اگر فرزند شما مایه مباهات و شادمانی معلمش باشد و کارهایش را درست انجام بدهد ، کنار آمدن با معلم او کاری ندارد ، ولی اگر فرزندتان مشکل دارد ، وضعیت حساس تر می شود . بهترین پدر و مادرها و بهترین معلم ها هم انسان هستند . همه آنها به کار خود مباهات می کنند و نسبت به کودک احساس مالکیت دارند . به گزارش اسان طب هر دو طرف گمان می کنند که اگر طرف مقابلش رفتارش را کمی عوض کند ، وضع کودک خیلی بهتر می شود . برای پدر و مادر بهتر است که از همان ابتدای امر بدانند که معلم هم به اندازه آنها نسبت به سرنوشت فرزندشان حساس است و اگر گفتگوهای آن دوستانه و سرشار از روحیه همکاری باشد ، به نتایج بهتری خواهند رسید .

در مورد ارتباط والدین با معلم بیشتر بدانید…

 در مورد ارتباط والدین با معلم باید گفت : بعضی از پدر و مادرها از روبرو شدن با معلم فرزندشان می ترسند ، ولی خبر ندارند که معلم هم همین حس را دارد . وظیفه ی اصلی پدر و مادر این است که تاریخچه دقیق و روشنی از گذشته فرزندشان ، علایق او ، نحوه ی پاسخ دهی او به مسائل مختلف و عملکردهای درست و غلطش به معلم بدهند و سپس نهایت سعی خود را بکنند که با کمک معلم و با توجه به این اطلاعات به کودک یاری برسانند که از توانایی های خود نهایت استفاده را بکنند . یادتان باشد که از موقعیت های معلم در واداشتن کودک به انجام برنامه های دشوار کلاسی به شکل صحیح ، قدردانی کنید .

گاهی اوقات معلم و شاگرد با آن که خیلی هم سعی می کنند ، اخلاق هایشان با هم «جور در نمی آیند » در چنین شرایطی باید با مدیر مدرسه صحبت کرد تا اگر صلاح می داند کودک را به کلاس دیگری منتقل کند . به گزارش اسان طب  اگر کودک از زبان پدر و مادرش بشنود که درباره ی معلمش حرف های بدی می زنند ، یاد میگیرد که همیشه به خاطر عقب ماندگی هایش دیگران را سرزنش و از قبول مسئولیت در قبال مشکلاتش خودداری کند . شما می توانید حتی پس از مطمئن شدن از موضوع با لحنی دلسوزانه بگویید : می دانم داری چقدر تلاش می کنی یا میدانم موقعی که معلمت از تو راضی نیست چقدر احساس ناراحتی میکنی .

توجه کنید ارتباط والدین با معلم  در موفقیت دانش آموزان بینهایت تاثیر گذار است . معلم و والدین باید در کنار هم به پیشرفت کودک کمک کنند ، در دوری از دیگری از وی بدگویی نکنند ، سعی کنن با هم در تماس باشند و در موارد مهم با هم مشورت کنند .

 

منبع مطلب ارتباط والدین با معلم : سایت آسان طب

http://asanteb.com/